Zbierasz i wykorzystujesz statystyki z zapisów online? Zobacz, że warto

Podczas zapisów na zawody system rejestracji może zbierać ogromną ilość unikalnych danych. To od wyobraźni Organizatora i działu marketingu oraz możliwości technicznych systemów, zależy ich odpowiednie i ciekawe wykorzystanie. Jak robimy to w B4SPORT za pomocą systemu zapisów B4SPORT ONLINE? Zdradzimy Wam kilka możliwości.

Podział na płeć

To, co interesuje Organizatora, sponsorów i uczestników to przede wszystkim podział na płeć. Dla przykładu, w Bydgoskim Biegu Urodzinowym na 5 km zarejestrowało się 60% mężczyzn i 40% kobiet. Natomiast na prestiżowe zawody triathlonowe w Suszu, na dystansie ½ Ironman, mężczyźni stanową aż 91%, a kobiety 9%! To idealna informacja dla sponsorów, którzy mogą tak ukonkretnić przekaz reklamowy, aby trafiał do męskiego grona odbiorców. Z drugiej strony, można założyć, że w trakcie zawodów będzie wielu kibiców płci żeńskiej, więc dlatego można spersonalizować reklamy w miejscach, na które często będą zerkały kobiety (np. wyniki online w aplikacji).

Zapisy na zawody B4SPORT

Kategorie wiekowe

Podobnie sytuacja wygląda przy największej grupie wiekowej. Dla Bydgoskiego Biegu Urodzinowego najliczniejszymi kategoriami są M30, M20 i K30. Dzięki tym informacjom, wszelki przekaz reklamowy może być dostosowany pod kątem zainteresowań danej grupy wiekowej.

Daj się zapamiętać

A w jaki sposób uatrakcyjnić zawody i sprawić, aby zostały zapamiętane na długo? Warto przygotować nagrody specjalne, o których wcześniej nikt nie wspominał. Dla przykładu, prezent dla najmłodszego czy najstarszego uczestnika. W przypadku Bydgoskiego Biegu Urodzinowego można w świetny sposób wykorzystać temat przewodni biegu – wręczyć specjalne upominki dla osób, które w dniu zawodów, 17 kwietnia, obchodzą urodziny. Albo przygotować nagrodę dla osoby, która w roku 670 urodzin miasta dotrze do mety na miejscu 670? Prawda, że byłaby to miła niespodzianka?

Możliwości, jakie dają dzisiejsze technologie oraz pomysłowość organizatorów, są nieograniczone. A w jaki sposób Ty wykorzystujesz statystyki?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *