Organizator

Vouchery prezentowe

Oferowanie voucherów prezentowych na swoje wydarzenia to świetny pomysł, ponieważ daje to biegaczom szansę na podarowanie bliskiej osobie oryginalnego i niezapomnianego doświadczenia.

Po co oferować vouchery prezentowe?

Osoba, która otrzyma voucher może wybrać sobie samodzielnie datę wydarzenia, w którym chce wziąć udział, co zwiększa komfort. Ponadto, taki prezent zawsze jest bardziej indywidualny i trafiony w gust osoby obdarowanej niż zwykłe prezenty.

Oferowanie voucherów prezentowych jest korzystne również dla organizatorów wydarzeń, ponieważ pozwala na zdobycie nowych klientów. Vouchery prezentowe mogą przyczynić się do zwiększenia liczby uczestników w wydarzeniach.

Zalety

Wyjątkowy prezent

Większa liczba zawodników

Zadowolenie klientów

Jak zdefiniować vouchery prezentowe?

  1. Zaloguj się do systemu b4sportonline.pl na konto, na którym chcesz prowadzić sprzedaż voucherów prezentowych.
  2. Przejdź do zakładki vouchery i wybierz Nowa grupa voucherów prezentowych.
  1. Nadaj nazwę grupie voucherów np. Vouchery Prezentowe 50 zł.
  1. Następnie zdefiniuj, czy voucher prezentowy może zostać wykorzystany w sklepie, ile czasu uczestnik ma na jego wykorzystanie. Możesz zdefiniować również na jakich zawodach może z niego skorzystać, w tym celu kliknij Podłącz zawody z innego konta, a następnie podaj dane do logowania do konta, na którym uczestnik będzie mógł wykorzystać voucher.
  1. W kolejnym etapie przejdź do modułu Sklep i kliknij Dodaj produkt.
  1. Zdefiniuj produkt – podaj jego nazwę (będzie widoczna dla uczestnika), dodaj zdjęcie, zdefiniuj cenę vouchera, zaznacz checkbox Ten produkt jest voucherem prezentowym.
  2. Wybierz grupę voucherów, która została stworzona na początku.
  1. Zdefiniuj produkt – podaj jego nazwę (będzie widoczna dla uczestnika), dodaj zdjęcie, zdefiniuj cenę vouchera, zaznacz checkbox Ten produkt jest voucherem prezentowym.
  2. Wybierz grupę voucherów, która została stworzona na początku.

PAMIĘTAJ! Pamiętaj, aby w zarządzaniu rejestracją dodać moduł Sklep, w przeciwnym wypadku uczestnik nie będzie miał możliwości zakupu vouchera. Ważne! Jeżeli w sklepie znajduje się kilka voucherów o różnej kwocie ich wartość nie sumuje się, jeśli uczestnik kupi kilka voucherów.

Jaką funkcjonalność wybrać?

Kody rabatowe

Idealne rozwiązanie podczas promocji w social mediach
  • Kody procentowe i kwotowe
  • Konto zawodnika nie jest wymagane
  • Możliwość generowania kodów wielokrotnego użytku
  • Mogą także obejmować produkty w sklepie
  • Kod działa tylko podczas zapisów na zawody

Kody lojalnościowe

Idealne rozwiązanie dla utrzymania stałych klientów
  • Kody procentowe i kwotowe
  • Działa TYLKO z kontem uczestnika
  • Definiowanie wzrostu zniżki (procent startowy, krok wzrostu)
  • Kod działa tylko podczas zapisów na zawody
 

Specjalne zniżki

Idealne rozwiązanie do przyspieszenia wzrostu zapisów
  • Zniżki procentowe i kwotowe
  • Konto zawodnika nie jest wymagane
  • Określanie warunków wystąpienia zniżki
  • Zniżka obowiązuje tylko podczas zapisów na zawody

Vouchery

Idealne rozwiązanie przy zmianie terminu imprezy lub rezygnacji zawodnika

  • Określenie procentu zwrotu
  • Wymagane jest konto zawodnika lub mail z potwierdzeniem rejestracji
  • Kod działa tylko podczas zapisów na zawody
  • Może obejmować zakupy w sklepie

Vouchery prezentowe

Idealne rozwiązanie jako urozmaicenie oferty sklepu

  • Voucher na określoną kwotę
  • Zawodnik dokonujący zakupu musi posiadać konto, tak samo jak osoba obdarowywana
  • Można go zakupić w sklepie podczas zapisów
  • Kod działa tylko podczas zapisów na zawody
  • Może obejmować zakupy w sklepie

Poznaj inne funkcjonalności

Klasyfikacja drużynowa

Zawodnicy chcąc uczestniczyć ze swoim ulubionym zespołem mogą zachęcić nowe osoby do uczestnictwa w zawodach.

Płatności Autopay

Połącz swoje konto organizatora z Autopay. Skorzystaj z łatwych oraz bezpiecznych płatności.

Wydruki

Chcesz wydrukować karty uczestników? Poznaj opcje wydruki. Zobacz jak zmodyfikować kartę do potrzeb zawodów.

Kreator maili

Twórz wyjątkowe kampanie mailingowe. Promuj swoje wydarzenia sportowe oraz sponsorów.