Rules

Suszecka Dzika 

Piątka i Dycha

07 czerwca 2025 r. 

Ośrodek „GWARUŚ” - SUSZEC 

 

REGULAMIN

 

1.    Celem imprezy jest popularyzacja biegów oraz aktywnego spędzania wolnego czasu wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych. W imprezie biegowej mogą wziąć udział wszyscy chętni w wieku 1 do 100 lat. 

 

2.    “Suszecka Dzika Piątka i Dycha” zwana dalej biegiem, organizowana jest przez Gminny Ośrodek Sportu w Suszcu, ul. Szkolna 130A, 43–267 Suszec. 

       E-mail: info@hala-suszec.pl tel. 725 330 335.

       Facebook: https://www.facebook.com/suszeckidzikibieg

       www.dzikibieg.pl

 

3.    Bieg odbędzie się w dniu 07 czerwca 2025 r. w Suszcu. Ośrodek Rekreacyjny „Gwaruś”. 

 

4. Zapisy

 

4.1. Zapisy i wpłaty drogą elektroniczną na stronie:

https://bgtimesport.pl/ , do dnia 04.06.2025r. do godz. 23:59. 

 

4.2. Po tym terminie zapisy w biurze zawodów, do wyczerpania limitu uczestników. 

 

5. Opłata startowa, terminy wpłat i forma płatność

 

Biegi dla dzieci i młodzieży:

do 31.12.2024 r. - 10 zł 

do 31.03.2025 - 12 zł

do 04.06.2025 r. - 14 zł

07.06.2025 r. - gotówką w biurze zawodów: 15 zł (jeśli nie zostanie wyczerpany limit)

 

Dystans 5km i 10km:

do 31.12.2024 r. - 40 zł 

do 31.03.2025 - 50 zł

do 04.06.2025 r. - 60 zł

07.06.2025 r. - gotówką w biurze zawodów: 70 zł (jeśli nie zostanie wyczerpany limit)

 

Płatność gotówką – w kasie hali sportowej w Suszcu, ul. Szkolna 130A, Suszec, w godzinach otwarcia obiektu, a w dniu 9 czerwca, w biurze zawodów „Suszecka Dzika Piątka i Dycha”, Ośrodek „Gwaruś” Suszec. 

 

Biuro zawodów będzie otwarte w godzinach 12.00-14.45. 

Uwaga: do poszczególnych biegów należy się zapisać najpóźniej 30 min. przed biegiem

 

6.    Limit ilości zawodników w biegu ustala się na 300 zawodników łącznie na obu dystansach

O zatwierdzeniu uczestnika na liście decyduje termin zaksięgowania wpłaty. 

 

7.    Zabezpieczenie medyczne będzie znajdować w punkcie startowym w godz. 14:00 do 17:00. 

 

8.    Sanitariaty będą udostępnione na Ośrodku „Gwaruś” Suszec. 

 

9.  Dla uczestników biegu, przy biurze zawodów będzie znajdował się bezpłatny depozyt. 

 

10.  Każdy uczestnik biegu po dokonanej weryfikacji otrzyma numer startowy, pozwalający na udział w biegu. 

 

11.  Uczestnicy biegu „Suszecka Dzika Piątka i Dycha” otrzymają dodatkowo pakiet startowy obejmujący minimum: wodę, baton energetyczny lub banan. 

 

12. Kategorie i godziny startów poszczególnych biegów

(UWAGA roczniki i lata dzieci i młodzieży w odniesieniu do 2025 roku)


14:00  - start biegów dla dzieci

-    Rocznik - 2016-2018 (7-9 lat), chłopcy, dziewczęta – 100m. 

-    Rocznik – 2019-2024 (1-6 lat), chłopcy, dziewczęta – 50m. 


14:15 - start biegów dla młodzieży: 

Rocznik - 2014-2015 (10-11 lat), chłopcy, dziewczęta – 500 m 

Rocznik - 2012-2013 (12-13 lat), chłopcy, dziewczęta – 500 m 

Rocznik - 2009-2011 (14-16 lat), dziewczęta – 1000 m 

Rocznik - 2009-2011 (14-16 lat), chłopców – 1000 m 

14:30 - Uroczysta dekoracja uczestników biegów dzieci i młodzieży.

GODZINY STRARTOW:

15:00 - start biegu na 10km

15:10 - start biegu na 5km 

Roczniki biegów dla dorosłych

Rocznik - 2008-1991 (17-34 lata), Mężczyźni (M1), Kobiety (K1) 

Rocznik - 1990-1976 (35-49 lat) Mężczyźni (M2), Kobiety (K2)

Rocznik - 1975-1966 (50-59 lat), Mężczyźni (M3), Kobiety (K3) 

Rocznik - 1965 i starsze (60 lat i starsi), Mężczyźni (M4), Kobiety (K4) 


17:00 - Uroczysta dekoracja uczestników biegu na 5km i 10km. 

 

13. W szczególnych przypadkach Organizator dopuszcza zmiany kolejności startów i tras, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne lub nieplanowane ilości zawodników w danej kategorii. 

 

14. Klasyfikacja końcowa będzie przeprowadzona oddzielnie dla kobiet i mężczyzn oraz w kategoriach wiekowych. 

 

15. Decyzję o rozpoczęciu poszczególnych biegów podejmuje sędzia główny. 

 

16. Klasyfikacja biegu 5km i 10km prowadzona będzie według indywidualnych czasów brutto liczonych od momentu strzału startera do przekroczenia linii mety. 

 

17. Limity: ze względów organizacyjnych ustala się następujące limity na pokonanie biegu:

5km - 50 minut

10km - 90 minut (1 godzina 30 min)

 

18. Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą posiadać numery startowe przymocowane z przodu koszulki. Za brak numeru grozi dyskwalifikacja. 

 

19. Godzina 17:30 zamknięcie imprezy. 

 

20. Uczestnicy mogą przebyć dystans biegiem lub marszobiegiem. 

 

21. Bieg będzie rejestrowany za pomocą kamery sportowej, a skrót nagrań może zostać umieszczony w Internecie. 

 

22. Uczestnicy zobowiązani są zapoznać się z klauzulą RODO i podpisać formularz składają oświadczenie o dobrym stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do udziału w biegu. Osoby niepełnoletnie muszą przedstawić zgodę na udział w biegu od prawnych opiekunów. 

 

23. Każdy z uczestników musi posiadać strój sportowy. Uczestnicy w roczniku - 2019-2024 mogą wziąć udział w dowolnym ubraniu. 

 

24. Każdy z uczestników zostaje zobowiązany do bezwzględnego podporządkowania się poleceniom służbie sędziowskiej, technicznej i porządkowej. 

 

25. Uczestnik biegu, który skróci bieg zostanie zdyskwalifikowany. Decyzję o dyskwalifikacji podejmuje sędzia główny po ewentualnej konsultacji ze służbą techniczną. 

 

26. Organizator zapewnia uczestnikom biegu: 

-    medale za udział wręczone zostaną wszystkim uczestnikom, którzy ukończą bieg. 

-    medale dla miejsc I-III poszczególnych kategorii z wyjątkiem rocznika - 2019-2024, 

-    drobne nagrody dla miejsc I-III poszczególnych kategorii z wyjątkiem rocznika – 2019-2024, 

-    nagrody w postaci trofeum i bonów do sklepu turystyczno-sportowego w biegu na 5km i 10km za miejsca 1-3 open i 1-3 w kategoriach wiekowych. 

Uwaga: kategoria open nie dubluje się z kategoriami wiekowymi. 
(Tj. zawodnicy z miejsc 1-3 w kategorii open nie są wliczani do kategorii wiekowych)

-    wody mineralne, 

-    dla roczników 2016-2024 - soczki i batoniki. 

 

27. Organizator zapewnia także: zabezpieczenie medyczne, techniczne i sędziowskie. 

 

28. W przypadku bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych (burza, silne opady deszczu i inne), Organizator może w każdej chwili przerwać imprezę biegową lub odwołać starty poszczególnych kategorii wiekowych. 

 

29. W sprawach spornych i nie ujętych w niniejszym regulaminie, decydujący głos ma Organizator

 

Gmina Suszec
Gminny Ośrodek Sportu w Suszcu
Sportowa Gmina Suszec

If you have any questions or problems, we encourage you to use the tickets form. It will allow quick contact with the organizer or system administrator.

Click here to report a problem