Regulamin Biegu 56-lecia Uniwersytetu Pomorskiego

I. CELE IMPREZY:

  1. Uczczenie na sportowo 56-lecie Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku.
  2. Popularyzacja biegania i chodzenia w terenie, jako czynnej formy wypoczynku
    i najprostszej formy ruchu.
  3. Integracja społeczności lokalnej i ponadlokalnej, w tym osób 
    z niepełnosprawnościami.

II. ORGANIZATORZY:

  1. Uniwersytet Pomorski w Słupsku
  2. Studium Wychowania Fizycznego i Sportu UP w Słupsku

III TERMIN I MIEJSCE:

  1. Data Zawodów: 5 czerwca 2025 r. (czwartek).
  2. Miejsce: Słupsk, Stadion 650-lecia w Słupsku, ul. Madalińskiego 4 w Słupsku, „Lasek Północny” w Słupsku.
  3. Biuro zawodów: Stadion 650-lecia w Słupsku, ul. Madalińskiego 4 w Słupsku, czynne w dniu 5.06.2024 r. w godz. 16.00-17.45.
  4. Bieg na 5,6km wystartuje o godz. 17.00, limit 1godz.
  5. Limit Zawodników: 200 osób (łącznie z biegiem okolicznościowym).

IV TRASA BIEGU:

  1. Trasa - umiarkowanie trudna: bieżnia lekkoatletyczna, ścieżki leśne, liczne zbiegi i podbiegi (w razie deszczu trasa miejscami bardzo trudna – nawierzchnia błotnista).
  2. Start: Stadion 650-lecia w Słupsku, ul. Madalińskiego 4.
  3. Trasa oznakowana, zabezpieczona.

V. POMIAR CZASU:

  1. W zawodach pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywać Fundacja HERKULES AllSports za pomocą chipów aktywnych.
  2. Posiadanie numeru startowego wraz z chipem oraz podpisanie oświadczenia o zdolności do startu, w tym startu na własną odpowiedzialność jest warunkiem koniecznym do uczestnictwa w zawodach i sklasyfikowania 
    w komunikacie końcowym.

VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. W Zawodach prawo startu mają osoby, które do dnia 5 czerwca 2025 r. ukończą 18 lat (osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w Zawodach wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna, którą należy dokonać w Biurze Zawodów przed startem).
  2. Zawodnicy przed startem muszą zostać zweryfikowani w Biurze Zawodów. Weryfikacja Zawodników oraz wydawanie numerów startowych odbędzie się
    w Biurze Zawodów znajdującym się w budynku na Stadionie 650-lecia Słupsku, ul. Madalińskiego 4.
  3. Podczas weryfikacji Zawodnik musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w biegu/marszu 
    lub własnoręcznie złożyć podpis pod oświadczeniem o zdolności do udziału
    w zawodach na własną odpowiedzialność.
  4. Każdy Zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie biegu/marszu z przodu koszulki lub okrycia wierzchniego.
  5. Zawodnicy muszą przestrzegać Regulaminu biegu, obowiązujących przepisów, zarządzeń organizatora oraz służb porządkowych.
  6. W przypadku przekroczenia limitu czasowego, każdy Uczestnik zobowiązany jest do zejścia z trasy.

VII. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:

  1. Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego
    na stronie internetowej www.biegislupsk.pl.
  2. Bieg jest nieodpłatny.
  3. W przypadku osiągnięcia limitu 200 osób (zapisanych) zapisy do zawodów zostają zamknięte!

VIII. KLASYFIKACJA:

Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn:

  • Bieg główny 5,6km: Open Kobiety (I-III) - puchary.
  • Bieg główny 5,6km: Open Mężczyźni (I-III) - puchary.
  • Bieg honorowy (bieg lub marsz) 400m: medale okolicznościowe.
  • Wszyscy, którzy ukończą bieg w założonym czasie otrzymają pamiątkowy, odlewany, unikatowy medal.

IX. ŚWIADCZENIA DLA ZAWODNIKÓW:

  1. W ramach biegu każdy Zawodnik otrzymuje:
  • numer startowy wraz z agrafkami,
  • wodę mineralną na start/mecie biegu/marszu,
  • świadczenie medyczne w czasie trwania biegu/marszu (ambulans + ratownicy) na start/mecie,
  • świadczenie porządkowe w czasie trwania biegu/marszu,
  • świadczenie pomiaru czasu (firma pomiarowa certyfikowana),
  • bity medal okolicznościowy, (tylko wtedy, kiedy zawodnik ukończy bieg/marsz),
  • ciepły posiłek.

X. SPRAWY ORGANIZACYJNE:

  1. Organizatorzy zapewniają szatnię w dniu 5.06.2025 r., która zorganizowana jest na stadionie 650-lecia w Słupsku.
  2. Organizatorzy zapewniają zabezpieczenie medyczne w trakcie trwania biegu/marszu. Punkt medyczny zlokalizowany będzie na start/mecie 
    tj. na terenie Stadionu 650-lecia w Słupsku.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
  2. Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy zagubione i skradzione.
  3. W przypadku stwierdzenia przez Organizatorów skrócenia trasy przez uczestnika, zawodnik zostanie zdyskwalifikowany.
  4. Uczestnik startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane z tym ryzyko. Uczestnik rejestrując się do biegu/marszu przyjmuje do wiadomości, że udział w zawodach wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych 
    (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym.
  5. Organizatorzy nie ubezpieczają uczestników biegu, natomiast uczestnikom Organizatorzy doradzają, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie.
  6. Przyjmuje się, że zgłoszenie się do zawodów (wpis na listę zawodników) jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  7. Każdy uczestnik, który zrezygnuje z udziału w biegu/marszu w trakcie jego trwania powinien bezzwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze technicznej będącej na trasie biegu lub w Biurze zawodów.
  8. Organizatorzy, wszystkie osoby współpracujące, a także osoby związane
    z przeprowadzeniem i organizacją biegu nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za wypadki, ewentualne kolizje, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po zawodach spowodowane przez uczestników imprezy. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i prawną za wyrządzone szkody.
  9. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym
    z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
  10. Akceptując Regulamin Uczestnik wyraża zgodę, aby zdjęcia, nagrania filmowe oraz wywiady z jego osobą, a także wyniki mogły być wykorzystane przez prasę, radio i telewizję a także w celach marketingowych Organizatorów
    i Sponsorów biegu.
  11. Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Marcin Targański,
    (tel. kontaktowy GSM: 515151528, marcin.targanski@upsl.edu.pl) – decyzje Dyrektora 
    są nieodwołalne. Protesty będą rozstrzygane w czasie 24 godzin.
  12. Wydarzenie jest charytatywne, przeprowadzone w sposób rekreacyjny
    i ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia, stąd protesty, reklamacje
    i roszczenia co do organizacji eventu stanowią wtórne zagadnienie.

Jeżeli masz jakieś pytania lub problemy to zachęcamy do skorzystania z formularza zgłoszeniowego. Umożliwi on szybki kontakt z organizatorem i administratorem systemu.

Kliknij tutaj aby zgłosić problem