Regulamin - Róża Wiatrów Jeziora Mausz

BIEG I RAJD NORDIC WALKING

ORGANIZATOR :

Klub Sportowy Pomorska WATAHA

77-100 Bytów przy ulicy Sucharskiego 31

WSPÓŁORGANIZATORZY:

Gmina Bytów, Starostwo Powiatowe w Kartuzach, Starostwo Powiatowe w Bytowie, Gminny Ośrodek Kultury w Sulęczynie, Nadleśnictwo Lipusz, Gmina Sulęczyno, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, KGW Kraina Jezior w Sulęczynie, YACH Twoja Droga.                  

CEL IMPREZY:

  1. Niesienie pomocy charytatywnej: 
  2. Popularyzacja biegów długodystansowych oraz Nordic Walking.
  3. Promocja  i propagowanie walorów sportowo – rekreacyjnych regionu kaszub i pokazanie piękna jego przyrody.
  4. Upowszechnianie aktywnego wypoczynku ludzi w każdym wieku

TERMIN I MIEJSCE:

  • 20 września 2025 r. (sobota) 83-320 Kłodno
  • start i meta: Siedlisko Kłodno 83-320 Kłodno 6a
  • biuro zawodów czynne w dniu zawodów w godz. 07:00 – 14:00

TRASA:

Trasa anglosaska o podłożu zróżnicowanym przebiega po ścieżkach przyrodniczych, drogach leśnych, polnych, miejscami kamienistych. Na trasie będą znajdowały się punkty kontrolne ominiecie punktu kontrolnego będzie oznaczało dyskwalifikację.

Dystanse:

  1. Bieg i Nordic Walking  5 km
  • limit czasu: 1 godziny
  • start: godzina 13:00

2. Bieg i Nordic Walking  10 km

  • limit czasu:2 godziny
  • start: godzina 12:00
  • jedna pętla wokół Jeziora Mausz

3. Półmaraton i Nordic Walking 21 km

  • limit czasu: 4 godziny
  • start: godzina 11:00
  • jedna pętla wokół Jeziora Mausz

4. Maraton 42 km

  • limit czasu: 7 godzin
  • start: godzina 09:00
  • dwie pętle wokół Jeziora Mausz

Zostaną również zorganizowane Biegi dla dzieci.

Wyposażenie obowiązkowe:

  • Dowód osobisty/paszport
  • Aktywny telefon komórkowy 
  • Minimum litrowy bukłak lub bidon, softlask
  • Kubek na wodę 
  • Numer startowy przypięty z przodu
  • Chip do pomiaru czasu przypięty do buta/sznurówki

ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia do startu w biegu i rajdzie przyjmowane są za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego on-line dostępnego na stronie internetowej 

Uwaga! 

Zgłoszenia są przyjmowanie do 07.09.2025 lub do wyczerpania limitu. 

Za zgłoszenie uważa się opłacenie opłaty startowej.

WARUNKI UCZESTNICTWA:

W biegu i rajdzie może wziąć udział każdy kto ukończył 16 lat i dokona opłaty startowej. Każdy zawodnik jest zobowiązany do wniesienia opłaty startowej w terminie do 15 września 2024 r.  w przeciwnym wypadku jego zgłoszenie zostanie anulowane. Wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.

Możliwe jest przeniesienie wniesionej opłaty na innego zawodnika. Przeniesienia swojej opłaty startowej na inną osobę zawodnik dokonuje poprzez wiadomość mailową na adres yachtwojadroga@gmail.com o tytule „Przeniesienie opłaty startowej”. W treści maila prosimy o dane (imię, nazwisko, dystans, potwierdzenie opłaty). Osoba, na którą zostanie przepisana opłata startowa musi mieć założone konto w systemie zapisów. Przeniesienie opłaty jest możliwe do 14 dni przed zawodami.

Opłata startowa prosimy przelać na konto organizatora :

Konto Klubowe: 91 1240 3783 1111 0011 4638 9260 ( z dopiskiem Róża Wiatrów Jeziora Mausz – Imię i Nazwisko Matron, Półmaraton, 10 km, 5 km)

Uczestnik Biegu/Nordic Walking ponosi koszty opłaty wpisowej, której wysokość zależy od terminu wpłaty:

1. Bieg i Nordic Walking  5 km

  • do 31.03.2024   45 zł
  • do 31.05.2024   60 zł
  • do 07.09.2024   80 zł

2. Bieg i Nordic Walking 10 km

  • do 31.03.2024   60 zł
  • do 31.05.2024   80 zł
  • do 07.09.2024 100 zł

3. Półmaraton i Nordic Walking  21 km

  • do 31.03.2024   80 zł
  • do 31.05.2024 120 zł
  • do 07.09.2024 150 zł

4. Maraton 42 km

  • do 31.03.2024  100 zł
  • do 31.05.2024  150 zł
  • do 07.09.2024  200 zł

ORGANIZATOR ZAPEWNIA:

Punkty odżywcze

1. Bieg i Nordic Walking  10 km

  • jeden punkty odżywczy

2. Półmaraton i Nordic Walking 21 km

  • dwa punkty odżywcze

2. Maraton 42 km

  • cztery punkty odżywcze

Pakiet startowy zawierający : imienny numer startowy wraz z agrafkami

Pamiątkową  medal dedykowany imprezie dla każdego kończącego zawodnika. Posiłek regeneracyjny. Pomoc medyczna podczas trwania imprezy

KLASYFIKACJE NAGRODY:

  • klasyfikacja biegu i rajdu prowadzona będzie w następujących kategoriach:
  • bieg 5 km miejsca open 1-3 kobiet i mężczyzn puchary 
  • 5 km Nordic Walking  open 1-3 kobiet i mężczyzn puchary
  • bieg 10 km miejsca open 1-3 kobiet i mężczyzn puchary 
  • 10 km Nordic Walking  open 1-3 kobiet i mężczyzn puchary
  • półmaraton miejsca open 1-3 kobiet i mężczyzn puchary 
  • półmaraton Nordic Walking  open 1-3 kobiet i mężczyzn puchary 
  • maraton miejsca open 1-3 kobiet i mężczyzn puchary 
  • puchar otrzyma najmłodszy i najstarszy uczestnik imprezy wśród kobiet i mężczyzn.

Podczas podsumowania zostanie przeprowadzone losowanie nagród.

Wszyscy zawodnicy którzy ukończą  bieg i rajd otrzymają na mecie wyjątkowy  medal dedykowany imprezie.

Nocleg:

Zapraszamy do skorzystania z noclegu:

SIEDLISKO KŁODNO

Kłodno 6a

83-320 Sulęczyno

E-mail: kontakt@siedlisko-klodno.pl

Tel. +48 601 933 366

PROGRAM SZCZEGÓŁOWY:

  • 07:00 -  otwarcie biura zawodów weryfikacja zawodników.
  • 09:00 -  start Maraton - 42 km 
  • 11:00 -  start Półmaraton i Nordic Walking - 21 km
  • 12:00 -  start Bieg i Nordic Walking - 10 km
  • 13:00 -  start Bieg i Nordic Walking - 5 km
  • 14:30 -  dekoracja zwycięzców. Losowanie nagród

Depozyt i przepak:

1. Zawodnicy wszystkich dystansów mogą zdeponować rzeczy w Biurze Zawodów. Rzeczy z depozytu można odebrać tylko na podstawie numeru startowego. W przypadku zgubienia przez zawodnika numeru startowego Organizator jest zwolniony z odpowiedzialności za pobranie worka przez inną osobę. Osoby pozostawiające w depozycie przedmioty wartościowe oraz dokumenty robią to na własną odpowiedzialność.

2. Depozyty przyjmowane są wyłącznie w zawiązanym foliowym worku. Do depozytu nie przyjmujemy plecaków, toreb, które nie będą zapakowane.

Oświadczenie o stanie zdrowia:

1. Uczestnik oświadcza, że  zapoznał się z postanowieniami Regulaminu zawodów oraz w pełni je akceptuje

2. Uczestnik oświadcza, że jest zdolny do udziału w biegu i nie występują u niego przeciwwskazania zdrowotne, a także przyjmuje do wiadomości, że udział wiąże się z wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko wypadku, odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym. Organizator zaleca uczestnikom wykonanie profilaktycznych badań lekarskich mogących potwierdzić brak przeciwwskazań do udziału w biegach.

3. Zawodnik oświadcza, że startuje w biegu na własną odpowiedzialność.

POSTANOWIENIA KONCOWE:

  1. Bieg i Rajd odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne. 
  2. Każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania przepisów obowiązujących na terenie lasów.
  3. Obowiązuje bezwzględny zakaz śmiecenia, niszczenia roślinności oraz innych działań niosących szkodę przyrodzie .           
  4. Każdy uczestnik musi posiadać numer startowy przypięty do koszulki z przodu na klatce piersiowej.
  5. Interpretacja Regulaminu należy do Organizatora.                                                 
  6. Sprawy nieuregulowane  w Regulaminie rozstrzyga Organizator.
  7. Uczestnik biegu i rajdu bierze udział na własna odpowiedzialność.
  8. Organizator nie ubezpiecza uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków.
  9. Organizator nie zapewnia kąpieli/natrysków po zakończeniu imprezy.
  10. Organizator nie zapewnia noclegów.
  11. Każdy zawodnik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem biegu i rajdu oraz zobowiązany jest do jego przestrzegania.
  12. Dane osobowe uczestników mogą być wykorzystane przez organizatora zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych .
  13. Zdjęcia wykonane podczas imprezy mogą być wykorzystane w materiałach reklamowych imprezy ( komunikat, plakat, informacje prasowe itp.)
  14. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu.

KOMITET ORGANIZACYJNY:

Dyrektor Biegu i Rajdu - Tomasz Jaszewski, tel: 503 121 994 yachtwojadroga@gmail.com 

Kierownik Trasy i Wolontariatu -  Edward Kobierowski Tel: 664 899 264

Obsługa Elektroniczna Biegu i Rajdu- HERKULES - Arkadiusz Kozak Koszalin

 

Wszystkim startującym życzymy osiągnięcia jak najlepszych wyników i niezapomnianych wrażeń !

Regulamin Zatwierdził Zarząd Klubu Sportowy Pomorska WATAHA.

If you have any questions or problems, we encourage you to use the tickets form. It will allow quick contact with the organizer or system administrator.

Click here to report a problem