BIEG I RAJD NORDIC WALKING
ORGANIZATOR :
Klub Sportowy Pomorska WATAHA
77-100 Bytów przy ulicy Sucharskiego 31
WSPÓŁORGANIZATORZY:
Gmina Bytów, Starostwo Powiatowe w Kartuzach, Starostwo Powiatowe w Bytowie, Gminny Ośrodek Kultury w Sulęczynie, Nadleśnictwo Lipusz, Gmina Sulęczyno, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, KGW Kraina Jezior w Sulęczynie, YACH Twoja Droga.
CEL IMPREZY:
TERMIN I MIEJSCE:
TRASA:
Trasa anglosaska o podłożu zróżnicowanym przebiega po ścieżkach przyrodniczych, drogach leśnych, polnych, miejscami kamienistych. Na trasie będą znajdowały się punkty kontrolne ominiecie punktu kontrolnego będzie oznaczało dyskwalifikację.
Dystanse:
2. Bieg i Nordic Walking 10 km
3. Półmaraton i Nordic Walking 21 km
4. Maraton 42 km
Zostaną również zorganizowane Biegi dla dzieci.
Wyposażenie obowiązkowe:
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia do startu w biegu i rajdzie przyjmowane są za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego on-line dostępnego na stronie internetowej
Uwaga!
Zgłoszenia są przyjmowanie do 07.09.2025 lub do wyczerpania limitu.
Za zgłoszenie uważa się opłacenie opłaty startowej.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
W biegu i rajdzie może wziąć udział każdy kto ukończył 16 lat i dokona opłaty startowej. Każdy zawodnik jest zobowiązany do wniesienia opłaty startowej w terminie do 15 września 2024 r. w przeciwnym wypadku jego zgłoszenie zostanie anulowane. Wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
Możliwe jest przeniesienie wniesionej opłaty na innego zawodnika. Przeniesienia swojej opłaty startowej na inną osobę zawodnik dokonuje poprzez wiadomość mailową na adres yachtwojadroga@gmail.com o tytule „Przeniesienie opłaty startowej”. W treści maila prosimy o dane (imię, nazwisko, dystans, potwierdzenie opłaty). Osoba, na którą zostanie przepisana opłata startowa musi mieć założone konto w systemie zapisów. Przeniesienie opłaty jest możliwe do 14 dni przed zawodami.
Opłata startowa prosimy przelać na konto organizatora :
Konto Klubowe: 91 1240 3783 1111 0011 4638 9260 ( z dopiskiem Róża Wiatrów Jeziora Mausz – Imię i Nazwisko Matron, Półmaraton, 10 km, 5 km)
Uczestnik Biegu/Nordic Walking ponosi koszty opłaty wpisowej, której wysokość zależy od terminu wpłaty:
1. Bieg i Nordic Walking 5 km
2. Bieg i Nordic Walking 10 km
3. Półmaraton i Nordic Walking 21 km
4. Maraton 42 km
ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
Punkty odżywcze
1. Bieg i Nordic Walking 10 km
2. Półmaraton i Nordic Walking 21 km
2. Maraton 42 km
Pakiet startowy zawierający : imienny numer startowy wraz z agrafkami
Pamiątkową medal dedykowany imprezie dla każdego kończącego zawodnika. Posiłek regeneracyjny. Pomoc medyczna podczas trwania imprezy
KLASYFIKACJE NAGRODY:
Podczas podsumowania zostanie przeprowadzone losowanie nagród.
Wszyscy zawodnicy którzy ukończą bieg i rajd otrzymają na mecie wyjątkowy medal dedykowany imprezie.
Nocleg:
Zapraszamy do skorzystania z noclegu:
SIEDLISKO KŁODNO
Kłodno 6a
83-320 Sulęczyno
E-mail: kontakt@siedlisko-klodno.pl
Tel. +48 601 933 366
PROGRAM SZCZEGÓŁOWY:
Depozyt i przepak:
1. Zawodnicy wszystkich dystansów mogą zdeponować rzeczy w Biurze Zawodów. Rzeczy z depozytu można odebrać tylko na podstawie numeru startowego. W przypadku zgubienia przez zawodnika numeru startowego Organizator jest zwolniony z odpowiedzialności za pobranie worka przez inną osobę. Osoby pozostawiające w depozycie przedmioty wartościowe oraz dokumenty robią to na własną odpowiedzialność.
2. Depozyty przyjmowane są wyłącznie w zawiązanym foliowym worku. Do depozytu nie przyjmujemy plecaków, toreb, które nie będą zapakowane.
Oświadczenie o stanie zdrowia:
1. Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z postanowieniami Regulaminu zawodów oraz w pełni je akceptuje
2. Uczestnik oświadcza, że jest zdolny do udziału w biegu i nie występują u niego przeciwwskazania zdrowotne, a także przyjmuje do wiadomości, że udział wiąże się z wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko wypadku, odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym. Organizator zaleca uczestnikom wykonanie profilaktycznych badań lekarskich mogących potwierdzić brak przeciwwskazań do udziału w biegach.
3. Zawodnik oświadcza, że startuje w biegu na własną odpowiedzialność.
POSTANOWIENIA KONCOWE:
KOMITET ORGANIZACYJNY:
Dyrektor Biegu i Rajdu - Tomasz Jaszewski, tel: 503 121 994 yachtwojadroga@gmail.com
Kierownik Trasy i Wolontariatu - Edward Kobierowski Tel: 664 899 264
Obsługa Elektroniczna Biegu i Rajdu- HERKULES - Arkadiusz Kozak Koszalin
Wszystkim startującym życzymy osiągnięcia jak najlepszych wyników i niezapomnianych wrażeń !
Regulamin Zatwierdził Zarząd Klubu Sportowy Pomorska WATAHA.