Regulamin - rocznik 2010 (U10)

 

I. CEL

  1. Popularyzacja sportu, w szczególności piłki nożnej oraz aktywności fizycznej wśród mieszkańców Gdańska i województwa pomorskiego.
  2. Wyłonienie najlepszej drużyn turnieju w roczniku 2010.
  3. Zorganizowanie czasu wolnego dla dzieci i młodzieży.
  4. Promocja klubu Olimpia Osowa Gdańsk.
  5. Promocja Zdrowia i aktywnego spędzania czasu z rodziną podczas pikniku sportowego w czasie

 

II. ORGANIZATOR

  • SKS Olimpia Osowa Gdańsk

 

III. TERMIN i MIEJSCE

  • 25 lipca 2020 - sobota
  • Boiska trawiaste ul. Traugutta Gdańsk

 

 

IV. PROGRAM MINUTOWY

24 lipca 2020 piątek
19:00 - 20:00 Rejestracja uczestników

 

25 lipca 2020 sobota

8:00 – 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 – 14:00

Faza grupowa

14:00 – 17:00

Faza finałowa

17:00

Dekoracje

 

 

 

V. UCZESTNICY i DRUŻYNY

  1. Dopuszcza się udział zawodników/uczestników w następujących kategoriach wiekowych:

- chłopcy urodzeni w roku 2010 i młodsi (dopuszcza się uczestnictwo dziewcząt o 2 lata starszych tj. rocznika 2008)

  1. Zawodnik może reprezentować w danej kategorii wiekowej wyłącznie zespół, do którego został zgłoszony na podstawie druku zgłoszeniowego.
  2. Wszyscy zawodnicy zobowiązani są do posiadania przy sobie dokumentu ze zdjęciem i okazanie go na żądanie Organizatora lub Sędziego.
  3. Zawodnicy, którzy dopuszczą się:

- ordynarnego zachowania w stosunku do organizatorów, sędziów, uczestników rozgrywek, kibiców;

- prowokowania bójek oraz w nich uczestniczenia i innych nieetycznych zachowań sportowych zostaną skreśleni ze zgłoszenia uprawniającego do gry.

  1. Zawodnicy biorący udział w turnieju zobowiązani są do posiadania ważnych badań lekarskich lub listę potwierdzoną przez lekarza sprawującego opiekę profilaktyczną lub pisemną zgodę rodziców/opiekunów prawnych, uprawniającą do uczestnictwa w zawodach sportowych oraz aktualnego ubezpieczenia nnw. Ponadto zawodnicy mogą przystąpić do rozgrywek tylko po podpisaniu zgody na wykorzystanie wizerunków dzieci (zdjęcia, filmy) do wszelkich celów promocyjnych. Podpisane dokumenty powinien posiadać opiekun drużyny. Pełną odpowiedzialność za posiadanie powyższych dokumentów podczas turnieju ponosi opiekun drużyny.
  2. Liczbę zawodników w składzie drużyny przystępującej do rozgrywek w kategoriach wiekowych ustala się minimalnie na 6, a maksymalnie 12 osób.
  3. W przypadku mniejszej lub większej liczby zgłoszonych zawodników drużyna nie może przystąpić do turnieju.
  4. Każda drużyna musi mieć co najmniej jednego pełnoletniego opiekuna, który odpowiada za zawodników podczas całego turnieju. Opiekun zobowiązany jest do zebrania dokumentów ze zdjęciem od swoich zawodników i przedstawienia ich łącznie z weryfikacją bezpośrednią na żądanie organizatora (dokument – zawodnik).
  5. Opiekun drużyny przed turniejem potwierdza swoim podpisem na karcie zgłoszenia wiek, zgodność danych, badania lekarskie, posiadanie zgody rodziców na udział dziecka w turnieju.

 

VI. WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Koszt uczestnictwa dla jednej drużyny wynosi w zależności od terminu rejestracji:
    - 400 PLN - dla drużyn, które zgłoszą się i dokonają opłaty do 30 czerwca 2020.
    - 450 PLN - dla drużyn, które zgłoszą się i dokonają opłaty w terminie od 1 lipca do 20 lipca 2020.
    - 500 PLN – opłata startowa po 20 lipca 2020.
  2. Wskazaną opłatę należy wpłacić przez system elektroniczny zapisów https://b4sportonline.pl/pilkarski_olimp/ lub na konto:
     

Stowarzyszenie KS Olimpia Osowa, ul. Myśliborska 6

nr Konta: 56 7065 0002 0651 7775 6844 0001
w tytule przelewu: Nazwa drużyny, Rocznik, PILKARSKI OLIMP GDANSK
np. Olimpia Osowa,2010, PILKARSKI OLIMP GDANSK

 

  1. Kolejność potwierdzonych wpłat na konto jest podstawą dla ustalenia możliwości udziału w turnieju przy uwzględnieniu limitu drużyn uczestniczących w rozgrywkach (16), o którym mowa w pkt VII ust. 1.
  2. Decyduje kolejność kompletnych zgłoszeń. Za kompletne zgłoszenie uznaje się wpłatę zaksięgowaną na wskazanym koncie w terminie podanym w ust. 1. Po tym terminie Organizator może odmówić udziału w turnieju drużynie. Organizator może przyjąć wpłatę startową w dniu turnieju i dopuścić drużynę do udziału w turnieju.

 

VII. ZASADY ROGRYWEK

  1. 16 drużyn w kategorii wiekowej 2010.
  2. W fazie eliminacyjnej drużyny podzielone są na 4 grupy po 4 zespołów grając w  systemie ligowym, tj. „każdy z każdym” po jednym meczu. Awans do finałowej grupy dla 2 pierwszych zespołów z każdej grupy eliminacyjnej. Zespoły z miejsc 3-4 z grup eliminacyjnych stworzą dodatkową grupę i zagrają o miejsca 9-16.
  3. Turniej rozgrywany na min. 3 boiskach równocześnie o wymiarach ok. 50x30m.
  4. Bramki o wymiarach 2 m x 5 m; rozmiar piłki 4.
  5. Rozgrywki w systemie 6+1.

 

VIII. PRZEPISY ROGRYWEK

  1. Czas gry meczu wynosi 14 minut (jednym ciągiem, bez przerwy na zmianę połów).
  2. Czas gry może być zatrzymany decyzją sędziego. Gwizdek sędziego rozpoczyna i kończy mecz.
  3. Obsługę sędziowską świadczą sędziowie z licencją z Pomorskiego Związku Piłki Nożnej.
  4. Rzut z autu wykonuje się nogą z właściwego miejsca przy linii bocznej boiska jako rzut wolny pośredni w dowolny sposób. Dopuszcza się samodzielne wprowadzenie piłki do gry, po samodzielnym wprowadzeniu można zdobyć bramkę. Zawodnik drużyny przeciwnej nie może znajdować się bliżej niż 3 metry w odległości od piłki.
  5. Rzut wolny wykonuje się z miejsca wskazanego przez sędziego. Zawodnik drużyny przeciwnej nie może znajdować się bliżej niż 5 metrów w odległości od piłki.
  6. Rzut rożny wykonuje się z właściwego narożnika boiska jako rzut wolny bezpośredni.
  7. Rzut karny wykonuje się z odległości 9 metrów od bramki.
  8. Bramkarz z autu bramkowego lub tez z akcji wznawia dowolnie.
  9. Ilość zawodników jednej drużyny przebywająca na boisku 7 (bramkarz + 6 zawodników)
  10. Dopuszczalna jest gra wślizgiem.
  11. Za faule i nieodpowiednie zachowania na boisku, jak i poza nim, sędzia może zastosować karę i wykluczenia zawodnika z boiska na 1, 2 lub 3 minuty.
  12. Zmiany zawodników dokonywane są w systemie „hokejowym” (dowolna ilość zmian, możliwe zmiany powrotne).
  13. Za zwycięstwo w meczu grupowym – 3 punkty, za remis w meczu grupowym – 1 punkt, za porażkę – 0 punktów.
  14. O miejscu w tabeli grupowej decydują kolejno:
  • suma punktów.
  • wynik meczu bezpośredniego.
  • różnica bramek strzelonych i straconych.
  • liczba goli strzelonych.
  • Jeżeli trzy lub więcej zespołów mają taką samą liczbę punktów bierze się pod uwagę tzw. małą tabelę utworzoną na podstawie wyników pomiędzy zainteresowanymi drużynami.
  • rzuty karne pomiędzy drużynami o tych samych notowaniach.
  1. Pozostałe przepisy wg PZPN.

 

IX. WALKOWERY I WYKLUCZENIA

  1. Walkowery weryfikuje się jako przegraną 0-3 na niekorzyść drużyny ukaranej. Wyjątek stanowi przyznanie obopólnego walkowera, który skutkuje zakończeniem spotkania wynikiem 0-0 bez przyznania punktów.
  2. Walkower drużynie przyznaje się gdy:
  • nie stawi się na zawody w przeciągu 5 minut od wyznaczonej godziny meczu.
  • udowodnione zostało rażące złamanie niniejszego regulaminu.
  • w spotkaniu wziął udział zawodnik nieuprawniony do gry, nie ujęty w zgłoszeniu.
  • w której ilość zawodników będzie mniejsza niż 5.
  • drużyna samowolnie opuści boisko.
  • zawodnik, trener, asystent lub opiekun dziecka w czasie zawodów czynnie znieważył sędziego, przedstawiciela Organizatora bądź reprezentantów innej drużyny, a także rażąco łamie postanowienia niniejszego regulaminu.
  • trener nie okazał dokumentów zawodników na prośbę Organizatora.
  • w wyniku ilości zgłaszanych przez siebie nieobecności nie rozegra ona kompletu spotkań.
  1. W przypadku uzyskania przez przeciwnika wyniku korzystniejszego niż walkower – utrzymuje się wynik uzyskany na boisku.
  2. Wykluczenie drużyny z Turnieju jest równoznaczne z jej automatyczną dyskwalifikacją bez zwrotu kosztów wpisowego.
  3. Karę wykluczenia drużyny z Turnieju stosuje się w przypadku:
    • notorycznego łamania regulaminu, 
    • nie wzięcia udziału przez drużynę w co najmniej połowie meczów  rozgrywkowych ustalonych dla danej grupy w kategorii wiekowej.

 

X. NAGRODY

  1. Każdy uczestnik turnieju otrzyma:
                wodę, baton, drożdżówki, upominek.
  2. Puchary i medale dla drużyn za miejsca I – III.
  3. Nagrody Indywidualne: Statuetki/Puchary dla najlepszego bramkarza, najlepszego strzelca turnieju, najlepszego zawodnika, najpiękniejszej bramki spośród  meczów o miejsca 1-4.
  4. Dla najlepszej drużyny organizator dofinansowuje  pobyt na turnieju w Niemczech (1500 tys.zł).  Po wygranym turnieju organizator przedstawi wyjazd, występ , termin, oraz skontaktuje z bezpośrednim organizatorem wyjazdu.  Organizatorem wyjazdów na turnieje zagraniczne jest firma PRO TURNIEJE. Wygranej nagrody nie można przekazywać innej drużynie.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga Organizator i Sędzia zawodów.
  2. Organizator posiada ubezpieczenie OC zawodów.
  3. Organizator zapewni obsługę ratownika medycznego podczas turnieju.
  4. Organizator nie ponoszą odpowiedzialności za kontuzje, urazy i mogące się wydarzyć wypadki losowe związane z prowadzonym turniejem. Organizatorzy nie ubezpieczają uczestników turnieju, zespoły uczestniczące w turnieju ubezpieczają swoich zawodników od NNW.
  5. Uczestnik zawodów wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
  6. Należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz ochrony przyrody, jak również dbać o porządek w miejscu zawodów.
  7. Organizator, wszystkie osoby z nim współpracujące, a także osoby związane z przeprowadzeniem i organizacją turnieju nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za wypadki, ewentualne kolizje, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po zawodach spowodowane przez uczestników imprezy. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i prawną za wyrządzone szkody.
  8. Uczestnicy turnieju zgłaszając się turniej akceptują niniejszy regulamin.
  9. Interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do Organizatora.
  10. Kontakt do Organizatora:
    - zgłoszenia klubowe i sprawy techniczne - Robert Brzeziński tel. 690 897 775 biuro@olimpia.osowa.com  

 

SKS Olimpia Osowa
Piłkarski Olimp
Urząd Miasta Gdańsk
Pro-turnieje
Pomorski Związek Piłki Nożnej
Gdański Ośrodek Sportu

Jeżeli masz jakieś pytania lub problemy to zachęcamy do skorzystania z formularza zgłoszeniowego. Umożliwi on szybki kontakt z organizatorem i administratorem systemu.

Kliknij tutaj aby zgłosić problem