Regulamin

I PRUDNICKI BIEG GÓRSKI

Dystans - 5km i 10,6 km

I. CEL IMPREZY

  • Popularyzacja biegania jako najbardziej naturalnej formy aktywności oraz zdrowego stylu życia w Polsce.
  • Promocja biegów terenowych (outdoorowych) na łonie natury oraz zachowanie zdrowej aktywności fizycznej wśród biegaczy.
  • Promocja Miasta Prudnik.

II. TERMIN

  • 5 kwietnia 2025 r.  (sobota)

III. MIEJSCE

  • Prudnik – Las (Sanktuarium św. Józefa ul. Józefa Poniatowskiego 5, 48-200 Prudnik)

IV. DYSTANSE

  • PROFI RUN - 10,6 km
  • FUN RUN - 5 km

IV. ORGANIZATOR

  • Stowarzyszenie Wesoły Borsuk Team
  • Gmina Prudnik
  • Fundacja Herkules All Sports

V. ZAPISY

  • on-line: odbywać się będą do dnia 02.04.2025 r. do godziny 23:59 przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:
  • w dniu imprezy zapisać się będzie można w  biurze zawodów od 11:30

VI. OPŁATA STARTOWA

Dystans 5 km

  • 60 zł  -  płatna przelewem do dnia 31.01.2025 r.
  • 80 zł  -  płatna przelewem do dnia 02.04.2025 r.
  • 100 zł -  w dniu zawodów

Dystans 10,6 km

  • 80 zł  -  płatna przelewem do dnia 31.01.2025 r.
  • 100 zł  -  płatna przelewem do dnia 02.04.2025 r.
  • 120 zł -  w dniu zawodów

Za ostateczne i kompletne zgłoszenie elektroniczne uważa się poprawnie wypełnione i przesłane przez uczestnika formularza oraz zaksięgowaną opłatę startową, najpóźniej do czwartku 02.04.2025 wg  wyżej podanych reguł na konto organizatora. 

Opłata raz uiszczona nie podlega zwrotowi. Nie ma możliwości przeniesienia opłaty na innego zawodnika 

Opłatę należy wpłacać na następujące konto bankowe: 

Fundacja Herkules All Sports, nr konta ING 55 1050 1559 1000 0090 3178 8087, dla przelewów z zagranicy nr SWIFT: INGBPLPW

z dopiskiem: opłata startowa, imię i nazwisko, dystans 

Organizator nie odpowiada za zaginięcie zgłoszenia oraz przekazu pocztowego/przelewu bankowego/ z winy poczty lub banku. Opłata nie przechodzi na kolejne zawody, których organizatorem będzie Stowarzyszenie Wesoły Borsuk Team lub Fundacja Herkules All Sports. 

VIII. PROGRAM MINUTOWY

  • 11:30 - 13:00   - działalność biura zawodów
  • 13:30   - start 10,6 km
  • 13:45   - start 5 km
  • 15.30   - uroczyste podsumowanie, wręczenie wyróżnień.

IX. ZASADY UCZESTNICTWA

1. Podczas imprezy obowiązują przepisy Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.

2. Pomiaru czasu i ustalenie kolejności zawodników na mecie będzie dokonywane przez sędziów.

3. Uczestnicy będą sklasyfikowani:

PROFI - dystans 10,6 km

  • Klasyfikacja OPEN oraz kategorie wiekowe
  • Limit czasowy – 90 min.

kategorie wiekowe

  • K/M – 18       18 – 29 lat
  • K/M - 30        30 – 39 lat
  • K/M - 40        40 – 49 lat
  • K/M - 50        50 – 59 lat
  • K/M – 60       60 - 69  lat
  • K/M – 70 +    70 i więcej  lat

FUN - dystans 5 km

  • Klasyfikacja OPEN
  • Limit czasowy – 60 min

UWAGA!  O przynależności do danej kategorii wiekowej decyduje rok urodzenia.            

4. Wszyscy zawodnicy startujący w biegu muszą zostać zweryfikowani (z dowodem tożsamości ze zdjęciem) w biurze. Biuro zawodów będzie czynne 05.04.2025 r. w godzinach od 11:30 do 13:00.

5. Podpisując listę startową uczestnik bierze pełną odpowiedzialność za swoje uczestnictwo w biegu.

6. Uczestnicy, którzy nie ukończyli 18 roku życia mogą uczestniczyć w biegu na 5km i muszą posiadać pisemna zgodę opiekuna na udział.

X. NAGRODY na dystansie 5 km i 10,6 km

W klasyfikacji generalnej kobiet i mężczyzn

1. Wszyscy uczestnicy zawodów , którzy ukończą trasę w regulaminowym czasie otrzymują medale.

2. Zdobywcy miejsc I-III Open na dystansie 10,6 km i zdobywcy miejsc I-III w kategoriach wiekowych otrzymują puchary.

3. Zdobywcy miejsc I-III Open 5 km otrzymują puchary.

4. W kategoriach specjalnych (dla najstarszego uczestnika, dla najliczniejszej rodziny, dla najliczniejszego klubu ) otrzymują puchary.

5. Uczestnik nagrodzony w kategorii OPEN NIE jest nagrodzony w kategorii wiekowej.

6.Nagroda główna oraz upominki od sponsorów, będą rozlosowana wśród uczestników którzy ukończyli zawody w regulaminowym czasie.

7. W przypadku braku odbiorcy na miejscu, upominek zostanie rozlosowany ponownie.

8. Przeprowadzimy QUIZ wśród wszystkich uczestników.

9. Odbiór upominków w dniu zawodów wyłącznie z  numerem startowym. Każdy zawodnik odbiera nagrodę osobiście. Po tym terminie nagrody przepadają.

XI. TRASA

  1. START i META znajduje się – Las (Sanktuarium św. Józefa ul. Józefa Poniatowskiego 5, 48-200 Prudnik)
  2. Na starcie i trasie znajduje się punkt pomocy medycznej. W przypadku kontuzji, uczestnik powiadamia obsługę trasy, która przekazuje informacje do punktu pomocy medycznej.
  3. Plan trasy z zaznaczonym punktem pomocy medycznej oraz punktem odświeżania znajduje się przy biurze zawodów.
  4. Trasa przebiega po alejkach i drogach leśnych -  pętla ok. 5 km oraz 10,6km

XII. UBEZPIECZENIE

  1. Organizator posiada ubezpieczenie OC.
  2. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.

XIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe uczestników biegów będą przetwarzane w celach przeprowadzenia imprez, wyłonienia zwycięzcy i przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagrody.
  2. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)
  3. Przetwarzanie danych, o których mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu, w związku z udziałem w Biegu obejmuje także publikację imienia i nazwiska uczestnika wraz z rokiem urodzenia i z nazwą miejscowości, w której zamieszkuje - w każdy sposób, w  jaki publikowany lub rozpowszechniany będzie projekt.
  4. Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, lecz ich niepodanie lub brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia udział w biegu.
  6. Zdjęcia, nagrania filmowe, oraz wywiady z Uczestnikami, a także wyniki z danymi osobowymi mogą być wykorzystane przez prasę, radio, telewizję i w innych mediach zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 666).

XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator zapewnia opiekę medyczną w Biurze Organizacyjnym oraz na trasie i mecie biegu.
  2. Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą posiadać numery startowe, przymocowane do koszulek sportowych na klatce piersiowej. Pod karą dyskwalifikacji niedopuszczalne jest zasłanianie numeru startowego (w części lub całości).
  3. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę (wyjątek stanowią warunki pogodowe zagrażające życiu uczestników).
  4. Organizator nie zapewnia miejsc noclegowych.
  5. Interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatora biegu górskiego.
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki mające miejsce na trasie biegu, wynikające z winy uczestników biegu.
  7. W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczną decyzje podejmuje organizator.
  8. Organizatorzy zalecają dodatkowe ubezpieczenie się od NNW.
  9. Przyjmuje się, że zgłoszenie się do zawodów (wpis na listę zawodników) jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  10. Każdy uczestnik, który zrezygnuje z udziału w biegu w trakcie jego trwania powinien bezzwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze technicznej będącej na trasie biegu lub w biurze zawodów.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy zaginione w trakcie trwania imprezy sportowej.
  12. Organizator, wszystkie osoby z nim współpracujące, a także osoby związane z przeprowadzeniem i organizacją biegu nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za wypadki, ewentualne kolizje, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po zawodach spowodowane przez uczestników imprezy. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i prawną za wyrządzone szkody
  13. Akceptując regulamin Uczestnik wyraża zgodę, aby zdjęcia, nagrania filmowe oraz wywiady z jego osobą, a także wyniki mogły być wykorzystane przez prasę, radio i telewizję a także w celach marketingowych Organizatora i sponsorów biegu.
  14. W zabezpieczeniu biegu będą pomagać wolontariusze.

Jeżeli masz jakieś pytania lub problemy to zachęcamy do skorzystania z formularza zgłoszeniowego. Umożliwi on szybki kontakt z organizatorem i administratorem systemu.

Kliknij tutaj aby zgłosić problem